Ipren mjuka kapslar




Jag tar egentligen sällan värktabletter, förutom när jag bryter armen eller har mensvärk då vill säga. Men de gånger jag tar så är det Ipren jag brukar använda. Och även om jag tycker de hjälper hyfsat och håller effekten ganska länge så tar det också lång tid INNAN de börjar verka...

Annat är det med dessa....


Mjuka kapslar. Tas upp av kroppen typ direkt! Kanonbra verkligen.

Och på tal om brutna armar och värktabletter så gjorde jag en telefonförsäljare glad i eftermiddags och gick med på att  teckna en olycksfallsförsäkring...


Visst, på sitt sätt känns det som att jag borde haft min beskärda del av olycksfall nu för några år framåt men Bettan är ju ändå Bettan liksom och man ju hoppas att det funkar lite som ett paraply - släpar man det med sig kan man vara säker på att det INTE börjar regna!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hoppas verkligen att du valde RÄTT bolag för olycksfallsförsäkringen :) Puss

2011-10-24 @ 21:22:18
URL: http://casadelknas.blogspot.com/?m=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0