Tack älskling!

Har haft en riktig skitdag idag! Barnen är förvisso äntligen FRISKA igen och har varit på dagis men nu verkar det som att det är min tur igen. Inte med magen då men feber, ont i huvud och halsen samt en elak visdomstand som försöker bryta fram. Är det inte det ena så är det som bekant....

Hmm, hur som helst som kom Patrik hem från jobbet för nån timme sedan och hade köpt en present till mig!


Min gamla kamera (som egentligen inte är mer än 1 år men har levt ett väldigt HÅRT liv...) har börjat gett upp mer och mer och därför hade jag sneglat lite på denna (som är i princip samma som den jag hade bara en modell nyare!) så gissa om jag blev mer än glad när min älskling köpt den åt mig!

Tack! Nu blev dagen helt plötsligt en mycket bättre dag!

Älskar Dig!


Vi -04




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0