Torsdagsmys

Efter tandläkar'n tog vi oss en tur till Töcksfors jag och barnen. Dels för att det var skönt att komma hemifrån några timmar och dessutom var planen att kolla efter skor till barnen, vilket jag faktiskt också hittade :-) !


Ett par Ponnykängor till Rasmus som verkade helt ok till ett väldigt vettigt pris dessutom.

Och till Oscar...

*L Y C K A * Kan utan att överdriva säga att han blev mer än nöjd med sina blinkande underverk!

Har ju tidigare vintrar kört på VIKING kängor men i år räknar jag kallt med att de ska klara sig på neoprenstövlarna vi köpte på Mâten och ullstrumpor. Skoinköpen idag är tänkta till mildväder och "fingåing". Åtminstone Oscars, Rasmus kängor funkar väl till dagis också så länge det inte är alltför kallt eller blött. Det står förvissa att de är vattentäta men nej det räknar jag inte med... Oscar kan faktiskt ha sina Timberland Goretex från i fjol också så nu är vi nog rustade iallafall på skofronten... Eller ja, iallafall barnen.


Innehåll avslöjas inom kort ;-) .... Måste bara fixa lite först!

Sedan jag var i Töcksfors senast har det öppnat en ny butik, Kremmerhuset, och oj så mycket fint det fanns därinne. En riktig Bettanbutik :-) ! Haha, Oscar tyckte också det fanns mycket fint att titta på även om det inte var helt lätt att få honom att förstå att det INTE var någon leksaksbutik....

 
En fika på Joe's hann vi med också.  Jag fick "offra" mig för det gula kletet i Rasmus bulle och jisses vilken god bulle!



Nöjda och glada barn = en nöjd och glad mamma, helt klart en bättre dag idag än igår!



Go'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0