BBB

BettanBakarBullar blev det ikväll :-) ! Så nu luktar det gott i huset av annat än doftljus för en gång skull!

Jag gillar måndag kvällar. Det är enda kvällen i veckan som jag kan känna att jag faktiskt är ledig med gott samvete då jag oftast har inlämning på måndag eftermiddag och inte ny handlednig förrän på tisda'n...


...eller ganska stora bullar om man ska hålla sig till sanningen :-) !

 
Oscar är första "sockerpåströare"...


En plåt kanelsnurror och en plåt vanilj- och kardemummaknutar. Båda sorterna blev godkända även om de kanske inte vinner pris som de snyggaste och jämnste bakverken precis... Hur som helst, gott att ha lite bullar på lut i frysen igen!

 
En provsmakning är självklar! Observera att Rasmus haft samma kläder på sig hela da'n... Snudd på nytt rekord tror jag ;-) !

Och NU sover äntligen lillkillen. Sen kväll blev det, det borde ju betyda att han är på bättringsvägen?!



Hänga tvätt nu och sedan dags att uppsöka John Blund! Ska bli skönt!

Natti, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0