Ääääntligen MÅNDAG!

Och nej, jag är faktiskt inte ironisk, inte ett dugg. För en gång skull var det riktigt skönt med vardag igen efter helgen.

Skönt att komma in i rutinerna igen vad det kommer till både studier, mat och diverse hushållsbestyr. Konstigt hur man kan vända upp och ner på ett hus även fast vi knappt varit hemma under helgen! Hmm, hur som helst nu är det någorlunda ordning igen och kvällen har gått i "textilvårdens" tecken....

Tvätt, tvätt, T V Ä T T .....

...lite strykning...

...och så förstås

mangling av lakan!

Tvi vale va trist, men åh så skönt nu när det är klart :-) !

Nu är det dags att sova, ska bara publicera en dagens BÄSTA först :-)....


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja här ser det ut som en rövarkula efter helgen. Lina hade ju kalas i torsdags och nu är dte leksaker som inte har fått sin rätta plats än över hela köket och vardagsrumsgolvet. Tvättberget har antagit enorma proportioner och disken hopar sig...Imorgon får det bli en röjareftermiddag tror jag bestämt...

2011-09-20 @ 00:23:23
URL: http://tessanslchf.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Men är det inte konstigt hur fort röran hopar sig?! Man skulle verkligen behöva plocka, plocka, plocka HELA tiden. Men hur kul är det ;-) ?!

2011-09-20 @ 09:42:05
URL: http://bergerud.blogg.se/
Postat av: Helena

Oh, jag blir så stolt när jag ser att du manglar!

2011-09-20 @ 10:21:29
Postat av: Elisabeth

Jap, ordning och reda! Men jag måste medge att torsdagsmanglingarna Maria och jag sysselsatte oss med i Ekkällan var roligare då det även innefattade vin och tilltugg. har du det utbudet även i din tvättstuga ;-) ...?!

2011-09-20 @ 10:31:02
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0