Det är fult att ljuga...

...men ibland är det ändå svårt att hålla sig för skratt!



Efter att ha torkat kiss på både golv och toasits för 3:e gången den här veckan (för att Oscar fått för sig att han ska STÅ upp och kissa!) kände jag mig lite irriterad ikväll när det hände igen. Och sa till Oscar i ganska irriterad ton,

"-Oscar, har du stått upp och kissat igen?! Det får du inte!"

Varpå Oscar svarar,

"-Nej, det var ett annat barn som smög in genom bakdörren och ställde sig och kissade..."


Oscar Detvarintejag Andersson


Men, men kan jag hänvisa till "Inga" så antar jag att han kan hänvisa till "ett annat barn"...


Kommentarer
Postat av: Pappa P

hehe jag fick mig i alla fall ett gott skratt

2011-09-12 @ 10:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0