Kär och galen!

Och förutom i Patrik då så är jag dessutom väldigt förälskad i Otto!


Tillåt mig presentera Otto, (eller mina Ortopediska fotbäddar ;-) ...) Nog för att de var D Y R A men värda varenda krona om och om igen!!!

Vägdag idag och det går bra nu :-) ! -1,6 kg,  och på 2 veckor är alltså mer än hälften av det jag tänkt klara (4 kg) på 6 veckor borta! Pointsplan is the shit! (Iallafall för mig...)

Eller ska jag vara riktigt ärlig sitter det nog inte så mycket i kostvalet just nu då jag fuskat en hel del utan det är nog faktiskt motionen som satt fart på förbränningen igen. "Inkomster/utgifter" helt enkelt.. Jag är så glad över mina skoinlägg som plötsligt gjort det möjligt för mig att röra på mig ordentligt igen!




-1,6 kg kvar på 4 veckor nu då, det kan gå! Jakten på volangerna fortsätter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0