Polly Rocks




Det är inte alltid originalet är bäst....

Jag säger bara mmmmmmm... Men sen är jag ju väldigt glad i saltlakrits.

Idag blir det dock nåt annat lördagsgodis men godis lär det bli....

Jag säger väl som alla andra här i krokarna "Hej på mâten!" nu ska vi in till Årjäng och trängas med folk!

Hehe, även om jag aldrig kommer "bli du" med just ordet mâtenM A R K N A D heter det ;-) ...



Och förresten, Patrik gillade inte denna nytappning av Polly, men det gör inget - mer till mig :-) !

 


Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-17 @ 13:29:55
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Helena

Om mi goth!

Jag har aldig sett dom, men nu vet jag ju vad jag letar efter i alla fall!!!

2011-09-18 @ 10:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0