Vart får han allt ifrån?!



Eller ja, egentligen gårdagens men det får duga....

Igår när jag hämtade Oscar från Blomman blev det åter igen (som nästan varje dag!)bråk om att han inte skulle följa med hem. Visst bra och skönt att han trivs men fruktansvärt påfrestande att det ska behöva bli ett krig utan dess like vid varje hämtning.

Igårkväll när Patrik nattade honom hade Patrik försökt prata lite med honom om detta...

"-Oscar imorgon när mamma kommer för att hämta dig kan du väl lova mig att du inte bråkar utan följer med hem direkt?!"

Varpå Oscar vänder på sig och svarar,

"-Jag orkar inte prata om det här nu, vi får snacka om det imorgon!"


Är detta samma pojke som vägrade börja där när vi började skola in tidigt i somras...?! Lilla "Tomtvärtom"...

Ska hur som helst bli spännande att se hur jag blir bemött i eftermiddag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0