Man har inte roligare än vad man gör sig...

Regnet öser ner utanför fönstret och genast består merparten av alla budskap på diverse sociala medier av klagomål/gnäll på vädret. Äsch då, är det ens lönt att lägga energi på att klaga?! Är det inte bättre att se tillbaka på alla fina dagar vi redan haft i vår...?! Hur det än är så brukar regn följas av sol så idag tar vi istället tillfället i akt att vara inomhus med gott samvete, vi har ju faktiskt varit ute hela helgen trots ostadigt väder...



Oscar grejjar lite Bolibompasidan på datorn och kattungen (Rasmus) ligger i korgen (sängen) och sover middag. Fantasin är det inget fel på och de senaste dagarna har han varit både hund, katt, kanin, kyckling, Buzz, Musse Pigg och säkert något mer som jag inte uppfattat.


Men mittemellan alla rollspel är han sig själv ibland också,

"Jag är BARA Rasmus!!!!"

För egen del har jag "roat" mig med att dammsuga, tvätta och bädda rent i sängarna under förmidda'n. Skönt med en lite lugn dag idag då jag har en känsla av att resten av veckan kommer bli mindre lugn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0