Fula ord...

...kräver sällan någon särskild inlärning!
 
Som tidigare nämnt har Rasmus varit på 2½ årskoll idag, en koll som mest fokuserade på språkutvecklingen och vilket han för övrigt fick med berömt godkänt på *stolt mamma*. Bl.a hör det tydligen inte till vanligheterna med 5 ordsmeningar i denna ålder, något som Rasmus använt ett bra tag och vi inte reflekterat något särskilt över eftersom att Oscar också alltid haft ett väldigt bra och välutvecklat språk.
 
Hur som helst, efter besöket när vi kom ut i bilen säger Rasmus till mig från baksätet;
 
"-Jag kan säga fy fan!"
 
Haha, japp åter igen 5 ord även om jag känner mig väldigt nöjd med att det inte var just de 5 orden han "briljerade" med inne på BVC...
Älskade lilla trollunge (eller lilla och lilla, 19 kg tung och 105 cm lång!) ♥ !
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha, ja det hade varit något att skryta med :) Han är sannerligen ingen liten kille.

2012-08-16 @ 21:30:25
URL: http://taweret.blogg.se
Postat av: Jannike

Oj, det var inte dåligt. Kan ju tillägga att min snart 5 åring är 96 cm lång och väger 15kg. ;)

2012-08-16 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0