Onsdag

Konstigt hur man alltid sover som bäst när det är dags att gå upp... Ugganugganbuff så trött jag var imorse när Patrik mer eller mindre fick skaka liv i mig för att han skulle åka till jobbet. Har en känsla av att det inte kommer bli så där väldigt många knop gjorda här hemma idag.
 
Barnen är det däremot i vanlig ordning full fart på...
Oscar står och mer eller mindre hoppar bredvid mig nu ropandes,"-Baaaaada! Jag vill testa cyklopen! Snääääälla.... NU!"  så om han får bestämma är dagsplanerna så att säga redan spikade... Men bada, jag vet inte jag. Gråmulet, blåst och 14 grader... ...det får bli i badkaret isåfall tror jag!
 
Hur som helst, hög tid att ta sig i kragen (och få ur barnen ur sina pyjamasar...) och försökna piggna till lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0