Paralympics

Trött idag, SKITTRÖTT faktiskt. Har precis lämnat av de små på dagis och ska sätta fart med dagens beting så fort jag fått i mig lite frukost. Var för trött för att få i mig nåt tillsammans med barnen imorse.
Kom i säng alldeles för sent igårkväll bara för att jag snöade fast i invigningen av paralympics. Eller ja, egentligen bara själva inmarscheringen. Måååååånga länder innan S. S som i Sverige och s som Sydafrika, nationerna jag väntade på. Sverige för att det är just sverige och sydafrika för att jag var nyfiken på Oscar Pistorius som jag aldrig hört talas om innan jag hörde om honom på morgonradion igår. 
 
Oscar Pistorius aka Bladerunner
 
Det ironiska var dock att jag var så trött att jag slumrade till lagom till sydafrikas intåg (så jag missade dem!) och när Sverige kom så började de helt plötsligt filma på tillställningens dj istället. Men, men fick se mycket annat ändå, otroligt fascinerande! Och verkligen ett bevis på att allt går om man bara vill! Kommer nog följa detta en del tror jag.
 

Igår var vi lediga och hade bl.a picnic i bilen men idag är det tillbaka till allvaret!
 
Plugga hela dagen och i eftermiddag/kväll måste jag hinna dammsuga och tvätta lite samt PACKA för imorgon är det dags....
 
Dags att sätta turbofart med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0