Vilar mig i form...

Fick minst sagt skrämselhicka när följande inlägg "poppade upp" på Facebook i eftermiddags...
Oopps! Är det redan dags?! Ganska coolt men samtidigt lite skrämmande att min nummerlapp ligger i nån av de där högarna...
 
Hade en någorlunda plan för den sista uppladdningen men något gick fel. Eller gick fel och gick fel men en rad olika faktorer har helt enkelt satt käppar i hjulet för den sista finslipningen inför lördag. Haha, eller också är det helt enkelt så att "The chase is better than the catch!", nu när jag vet att jag fixar en mil är det inte lika sporrande... Hmm, frågan är bara OM jag fixar det i trängseln på lördag...?!
 
Men, men det lär märkas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0