Insnöad?!

Som vanligt "fastnar" jag lätt i en sak i taget och går då "all in" (på gott och ont!)... Just nu handlar det (som ni kanske märkt!) om skidåkning. 3:e dagen på skidor idag och det känns sååååå bra!

Måndag:

Tisdag:

Onsdag:
 

Inga långa sträckor så här i början då jag vill känna av hur främst mina handleder klarar det *peppar, peppar* bra än så länge. Meeen, om snön får ligga kvar har jag tänkt att snart utöka rundan till åtminstone 5 km. Lite kul ändå att se hur jag faktiskt lyckats öka medelhastigheten något dag för dag - inte mycket men ändå....

Hur som helst väldigt tidseffektiv träning med tanke på att jag är betydligt mer slut efter 30 minuter på skidor än till fots!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0