Revansch!


Taddaaa! Fjällpulkan är framme!

Hmm, förra årets premiärtur slutade ju som bekant med ett besök på akuten följt av 6 veckors sjukskrivning och efter det tror jag i ärlighetens namn att Oscar blev lite rädd för pulkan. Inte för att det var pulkans fel men han har pratat mycket om det efteråt.

Sedan har det ju inte varit tillräckligt med snö heller på länge, men nu så!


Tog dock premiärturen utan skidor för jag mest ville testa vad barnen tyckte om det. Och det var nog klokt för de tröttnade ganska fort - iallafall Rasmus!

 
Åkte en bit och VÄGRADE sedan sitta mer.... Så det var bara att vända hem!

Kanske var det taskig tajming då båda barnen varit ute i stort hela dagen på dagis så de är ganska trötta så jag får nog ge det en chans till om tillfälle bjuds, alltså om snön ligger kvar...


Hursomhelst var det nog tillräckligt för att Oscar inte ska vara rädd längre och det är gott nog!

Men gissa om jag blev VÄLDIGT sugen på att åka skidor nu....?!


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

Svar: Ja visst verkar paden skön? Tycker den verkar bra att ha under en sadel :)



Vart har du köpt sån där ziperall? Tänkte köpa sån till ungarna...



Är det där en sån pulka som hundar kan dra? Har nån liknande med sele till här! Ser exakt lika ut tror jag!

2012-01-23 @ 18:07:56
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Kallestöllen

MEN! vilka härliga bilder!

bilden på Rasmus som tröttnat och lunkar sakta hemåt tror jag du kan få pris för, hela stämningen och kompositionen, ni får joina fotoklubben vet'ja!

2012-01-23 @ 22:46:11
URL: http://karlerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0