VAB - torsdag


Viktigt det där med att vinka hejdå till pappa på morgonen....

Rasmus var så himla hängig och snorig igår eftermiddag och hostade otäckt på morgonkvisten, eller som han själv sa när han fick komma in till oss vid 6 "Hostar! Hostar MYCKET!" så jag har honom hemma idag. Hmm, dock är det nog kanske inte så illa med honom egentligen...


I skrivandets stund...

 

Oscar fick välja om han ville vara hemma eller ej men valde faktiskt att gå till dagis. Och det var nog inte fel, det ökar liksom förutsättningarna för att Rasmus faktiskt får vila lite under dagen... ...de är ganska duktiga på att busa upp varandra annars!

Så värst mycket läst lär det väl inte bli för min del men ska försöka reda upp lite med papprena kring CSN och kanske passar vi på att åka in till Årjäng och ombesiktiga bilen då jag insåg att det är sista dagen för det imorgon! Hmm, dock står det olika "drop-in" tider på hemsidan och i besiktningsprotokollet så vi får väl se om de tar emot mig eller ej....

På återskrivande....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Han ser så go ut :)

2012-01-19 @ 09:53:24
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Kalle

Åh de ä så goe' hele högen uti där <3

2012-01-21 @ 04:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0