Världens bästa!

Brevbäraren hade lämnat något roligt på trappen idag...



Rasmus fyller ju år imorgon och det var ett paket från barnens underbara gudföräldrar  ♥ !

Och jajjamen, även fast födelseda'n är först imorgon blev det paketöppning redan idag då jag är i skolan och barnen på dagis hela da'n imorgon...

 
Oscar hjälpte mer än gärna till med legomontering...

...och filtarna kunde inte varit bättre!
 

*LYCKA* Ni vet verkligen precis vad som går hem! :-)



Och snälla som de är så var det inte bara Rasmus som fick paket utan i lådan fanns något till oss alla. Jag vet att jag inte fyller förrän om ytterligare 2 veckor men *harkel, harkel* hmm, har visst "råkat" öppna mitt paket ändå....

Tack snälla! Bettan glad :-) !

Doftar ljuvligt! (Även om Oscars betyg var, det luktar mamma - blääääää! Hehe, fast det var ju egentligen mer personkritik mot mig...)

Hehe och pappa P blev inte ledsen han heller ;-)....


Maria & Patrik - Ni är verkligen världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0