40 dagar kvar...

...och jag snorar, har feber, ont i halsen och känner mig allmänt vissen - inte bra alls! Så dagen har till största del spenderats på soffan. Inte kul alls, men välbehövligt...
 
 
Och även om jag gnällde lite på vädret imorse så har jag ändå varit tacksam mot det under dagen, det hade nästan varit värre att legat inne och mått dåligt om solen strålat från klarblå himmel ute...
 
Men framåt kvällen masade vi oss till slut ut en stund. Inte så länge men så pass att vi han att få lite luft och barnen fick göra sig av med lite benspring innan läggdags. *välbehövligt*
 
 
Tack snälla älskade små barn att ni låtit mamma ta det lugnt idag!
 
*Krya på mig!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0