Dagen gick...

...och så var det redan torsdagkväll!
 
Dagen har spenderats med lite hemmafix på förmidda'n och ett par timmars lek i L:a Sundstabyn hos Oscars polare Carl på eftermidda'n...
 
De har så gott som alltid lekt bra ihop de där två, lite kul att de fortfarande "funkar" ihop även nu när de börjar bli större! Idag hann jag dck inte få nån bild på dem (inte lätt att hänga med i svängarna där!) så lillebrorsan (som under vissa protester fick hänga med mammorna i köket) fick ställa upp som modell istället...
 
"-Jag är en liten kaniiiin! Mjauuuu?!"
 
Hehe, får nog jobba lite på detta med djurljud... ...men hur låter en kanin egentligen?!
 
 Och ikväll tog jag mig joggingtur igen.
Till "Karamellen" fram och tillbaka och det gick mycket över förväntan faktiskt! (Fast nu ska jag nog lägga löparskorna på hyllan ett par dagar...)
 
Men nu - SOVA!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0