De små detaljerna...

...som gör helheten!
Vi hittade en gammal liten pall i ett uthus (finns mycket gammalt roligt där...) som med lite färg passade utmärkt till min elektriska lykta jag fick i julklapp i fjol. Målade den dock varsamt så att det fortfarande ska synas att den inte är ny...
 
Och något (eller ska jag säga någon?!) som jag också piffat upp lite är våran lilla "trappkottis" som blivit ganska skamfilad efter att Rasmus "gosat" lite väl hårdhänt med den...
Lite spray och kottisen blev som ny! Kanske ska jag fixa en ny nos åt honom i svart men det återstår att se...
 
Och tankarna jag hade häromdagen om lite grönt pynt utanför dörren är nu iordning...
En liten tuja fick det bli! Riktigt nöjd faktiskt.
 
Och ok, lika bra att erkänna. Dörrfodret har jag "fuskfixat" i datorn men det ska självklart ordnas på riktigt framöver också.
 
Och så lite grönt på fikabordet också i en kruka jag fyndade på ÖB till halva priset!
 
Och sist men knappast minst...
Efter mycket velande fram och tillbaka i möbelvalet blev det till slut dessa positionsstolar i petan från EM och jag är supernöjd! Dock hade jag egentligen tänkt mig en något mörkare dyna men dessa var de som fanns så det får duga. Eller duga, jag tycker de är fina men lite väl ljusa kanske så jag är rädd att de kommer se ganska sorgliga ut framåt hösten... Men, men om det inte funkar att tvätta dem får jag väl helt enkelt klä om dem till nästa sommar!
 
Det enda som är kvar på önskelistan nu är många ljumma sommarkvällar så vi kan njuta till max av "kvisten", men skulle det inte bli så funkar det även att använda den till att dricka kaffe på i regnväder också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0