Inte så gammal som jag ser ut...

...eller jag menar förstås precis tvärtom!
 
 
Är egentligen två saker... Eller t.o.m 3 om man ska va petig!
1. Jag fick visa leg på bolaget! :-) :-) :-)
 
2. Anledningen till bolagsbesöket var att förbruka ett presentkort som legat och skavt i plånboken ett tag.
3. Bolagsinköpet fungerade fint ihop med en annan present  från samma ställe! (En kylpåse från Designtorget)
 
Tusen tack herr & fru Ekenbark! Mycket uppskattat i denna varma sommarkväll!
Och som synes ännu ett användningsområde för svärföräldrarnas hallon ;-) !
 
Och förresten, två "bästa" saker till, medan jag var inne i Årjäng passade svärmor'n och svärfar'n "gulliganerna" och tog hand om en del av vårt TVÄTTBERG (tvättmaskinen har fortfarande inte anlänt...) Snacka om service - ni är bäst!
Kung av bus, redo för vattenkrig!
 
Dessutom är det fredag! Mycket bra saker idag - helt enkelt en bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0