Så var det gjort!

Jisses! Vad har jag gjort...?!
Med en träningsvärk from hell och inga planer på att röra mig mer än nödvändigt just idag så är det alltså till slut gjort! Det har varit mycket snack och lite verkstad de senaste månaderna men nu så.
 
Alltså 43 dagar kvar nu innan jag förväntas (av mig själv!) att klara min egen utmaning....
 
Det är nog faktiskt nästan det roligaste med Runkeepern, att man kan gå tillbaka och titta på tidigare prestationer! Och onekligen har jag gjort framsteg, 2,28 km (ett varv i elljusspåret) känns just som en fis i rymden i dagsläget...
 
Men faktum kvarstår, jag har fortfarande aldrig hittills klarat 1 mil...
 
* Önska mig lycka till! *
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det kommer du att klara alldeles galant!
Själv ska jag också ta tag i löpträningen den här veckan. Två veckors paus från träningen börjar verkligen märkas...

Svar: Tack!! Känns som om jag behöver all uppmuntran jag kan få :-)....
Elisabeth Andersson

2012-07-22 @ 23:42:51
URL: http://Tessanslchf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0