Tack för kaffet!

I eftermiddag har jag och barnen varit inne i Årjäng och vänt upp och ner på en tidigare (tänkte skriva gammal, men det är hon ju inte ;-)!) arbetskamrats hus. Haha, just att vända upp och ner på huset var väl inte syftet men jisses - 3 små killar (för den 4:e, minsta var ganska oskyldig) KAN härja!
 
Oscar, Elias, Isak och Rasmus! Fullrulle, även om mina små ser ganska uttråkade ut här! Haha, det som möjligtvis var trist var kanske att de var tvungna att sitta still och bli fotograferade...
 
Det skiljer exakt 2 år på Oscar och Elias (födda på samma dag -07 och -09) och nästan exakt (så när som på 2 veckor) 2 år på Rasmus och Isak, alltså samma åldersskillnad på våra små syskonpar...
 
Oscar har dock lite svårt att förstå det där med att man kan fylla år på samma dag men ändå vara olika gamla... Hur som helst var det LEK från början till slut och ganska hårda tag emellanåt men när vi kom hem och jag frågadce Oscar om han haft roligt trots att de blivit lite osams tittade han på mig helt oförstående och sa,
 
"- Osams?! Vaddå osams, vi lekte ju bara..."
 
Skönt att det alltså lät värre än vad det var och kul att besöket var uppskattat av alla parter!
 
Tack för i eftermiddag Malin! ♥
 
 
Och just det, på vägen in till Årjäng hamnade vi på ofrivillig älgsafari...
3(!) stora älgar, kanske 50 meter från vägen. När jag stannade och fotade lyfte de på huve't, tittade på mig för att sedan fortsätta beta - snacka om tamdjur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0