Bokstäver

Nu har det "kliat" i pysselfingrarna alldeles för länge så under veckan har jag grejjat lite med ett miniprojekt som jag haft i tankarna ett tag...
Enkla obehandlade träbokstäver från Panduro och ett par lager med vit hobbyfärg - voila! Och posten har EN plats istället för att ligga lite här och där...
 
Och på tal om Panduro...
De här söta bokstäverna köpte jag senast vi var i Karlstad och nu har de "hittat hem"...
...som namnbrickor på handdukarna i badrummet! Ganska fyndigt tycker jag själv ;-) !
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka smarta ideer tror jag ska sno den post korgen =)

Svar: :-) Ja, det finns ju att köpa liknande färdiga men lite kul att göra själv också.
Elisabeth Andersson

2012-06-09 @ 22:33:11
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0