Here we go again

Har precis fått i oss lite frukost och jag sitter och dricker en påtår medan barnen tittar på sommarlov på TV:n. Än så länge går det ganska lugnt till men känner jag mina barn rätt (vilket jag gör!) är både tempot och ljudnivån snart den samma som det varit varje dag den här veckan.
Är det inte konstigt hur 2 barn kan lyckas framkalla ungefär samma action som ett helt dagis...?!
 
Vi kom oss allt ut på en promenad igår förmiddag. 6 km, men i motsatt riktning än tidigare i veckan. Eller halvvägs till Årjäng om man ska tro Oscar ;-)...
 
Det var vi och alla knott från hela skgen som rastade lite vid elljusspåret....
 
Nä, solen skiner från klarblå himmel - dags att ge sig ut på en tur igen, vare sig barnen applåderar åt det eller ej. Troligtvis ej! Dock går vi nog mot båtbryggan idag, mer möjlighet till skugga åt det hållet...
 
Ha en bra dag!
 
Igår fick jag locka med glass vid hemkomsten för att få tyst på Oscars protester när vi gått halvvägs.
"-Nu är vi ju nästan framme i Årjäng ju. Jag vill hem!"  klagade lillkillen när vi inte ens var framme vid vandrarhemmet... Haha, och han som ändå "bara" står på brädan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0