Den som spar han har...

3 veckors sjukfrånvaro från skolan har samlat lite (läs mycket!) arbete på hög om man säger så... Måste erkänna att det kändes lite smått hopplöst innan jag började ta tag i "berget" i torsdags. Men nu så, nu känns det som om jag är på väg upp på banan igen!

Har betat av bit för bit under helgen och dagen idag och dessutom fick jag efter att pratat med skolan i förmiddags reda på att jag faktiskt fick MVG på provet om andning som jag var inne och gjorde på "vinst och förlust" under tiden jag egentligen var sjuk. Hade inga större förhoppningar om hur det gick med tanke på hur lite jag orkat läsa på innan så det var en MYCKET glad överraskning!

Har fortfarande provet om cirkulation kvar att göra samt ett litet mindre test om Rörelseorganen som jag ska göra på torsdag *wish me luck!* sedan är jag ikapp!

Känns som jag har ganska god kläm på rörelseorganen också om det inte vore för alla dessa latinska ord... Men, men skam den som ger sig till slut sitter de nog!

Och på tal om rörelseorganen...

Värt att tänka på... Jag har föryngrat mig 3,33 år ikväll ;-) !

Håhåjaja, det får vara det om detta. Bäst att förbereda lite inför morgondagen - upp och iväg tiiiiidigt (iallafall i mina mått mätt ;-) !) imorgon så för att undvika morgonkaos är det skönt att förbereda det som går att förbereda!

Go'natt!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Whoho! Grattis till finfint provresultat!

2012-03-06 @ 08:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0