Spilld mjölk...


...ska man ju inte gråta över! Och tur är väl det för annars hade det blivit många tårar här i huset under veckan. Mycket "kan själv" över Rasmus just nu och ikväll "kunde han (inte!)" hälla upp mjölk i sitt glas från 1,5 liters förpackningen. Eller jo, hälla gick bara fint, glaset blev fyllt och mjölken fortsatte hälla... ...3 dl vet jag att jag tog till lunchens pannkakssmet, glaset rymde ca 2 dl resten kom på bord och golv... Ooopps! MYCKET mjölk blev det!



Nåt som jag däremot har lust att gråta över är att jag vaknade med ont i halsen i morse (känns som jag nyss blev frisk igen ju!!!) och det har dessvärre INTE utvecklat sig åt rätt håll under dagen. Näsan rinner och huve't spränger (där har jag förklaringen till att jag somnat redan strax efter 9 två kvällar i rad nu..).

Dessvärre är det inte bara jag. Rasmus är lite hes och ikväll började han också klaga på ont i halsen och Oscar har också börjat snora lite nu innan läggdags. Efter februari månads sjukstatus hade jag nog faktiskt hoppats på att vi skulle få vara friska resten av våren...

Men tydligen inte.


Attjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0