Förbannade feber!

Lilltrollet är inte ett dugg bättre idag stackar'n...

Inatt har han dessutom varit vaken. Var först ganska eländig när han vaknade men efter lite alvedon och ett glas vatten blev han istället tvärpigg och showade loss med allt ifrån "Björnen sover" till "Skateboard" med Magnum Bonum... Väldigt gulligt, men inte mitt i natten! Tänk om vanlig alvedon hade samma effekt på oss vuxna - snacka om karduller!

Bilder från igår, men samma status idag...

Idag hade det varit läge att åka ut med båten och bara mysa hela dagen men istället har jag och "kaminen" spenderat dagen inomhus i svalkan. Och visst skura kakel, mangla lakan, förbereda söndagssteken och titta på ToyStoryfilmen om och om igen när det är sommar utanför dörren har sin charm det också... *jag är inte bitter*

Nu är det dock pappans tur att vara sjukbiträde, Oscar och jag ska åka till Töcksfors och leta sandaler. Inte helt frivilligt från Oscars sida om man säger så...

...lördagsgodiset har han dock tuggat i sig helt FRIVILLIGT!!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas du hittar några fina sandaler till Oscar. Vi var där förra helgen, tyvärr så blev det fel med dom vi köpte till Alma så den jakten går vidare.

2012-05-26 @ 15:05:47
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0