Ledig!

Igår eftermiddag fick jag plötsligt "fredagskänsla". Ingen aning varför men det bara kändes så. Och faktiskt, idag fortsätter känslan fast nu som att det skulle vara lördag... Har egentligen ganska mycket att vara stressad över som jag måste hinna med men ändå känner jag mig lugn som en filbunke - gött! Det jag hinner, det hinner jag - finns just nu inget som är värt att stressa sönder sig för.

Jag och barnen är hemma, Patrik jobbar förstås men fixade både kaffe och frukost åt mig och barnen innan han for. Är han inte världens bästa så säg ;-) ♥!

Hur som helst, fiiiint väder att vara ledig i...



Nej, dags att ta sig an dagen kanske...

Det bästa med att vara ledig är att gå i pyjamas läääääänge och vakna till ordentligt framför barntv. Så att mamman får dricka kaffe i lugn och ro ;-) ...

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0