Ny dag

Och snart ny månad - redan sista maj idag!


Det obligatoriska morronmyset innan pappa åkte ♥.

Och de eviga följeslagarna förstås...

Rasmus är mycket bättre men hemma idag också. Kändes onödigt att "fresta på" med dagis när det ändå är sista dagisdagen för veckan...Oscar däremot hade bråttom, bråttom, bråttom iväg imorse.


"Det är ju vernissage idag! Jag måste hjälpa fröknarna att förbereda!"

Så i eftermiddag blir vi bjudna på mingel och vernisage. Spännande!

Men först ska Rasmus och jag passa på att åka in till Årjäng en snabbsväng och uträtta lite ärenden som sig bör så här i slutet av veckan!



Ha en bra dag! (Jag började min dag med hårspray i ögat - nu kan det bara bli bättre!)

Edit...


Men å andra sidan.... Någon hann visst somna i soffan! Årjäng får vänta, får sätta på en kanna kaffe och passa på att plugga lite istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0