Överdos...


...av Buzz & Co men tack och lov mycket bättre idag!


Och idag har han t.o.m fått i sig både drickyoghurt, välling och lite pasta till kvällsmat, inte illa med tanke på att han inte velat ha något annat än riskakor och apelsinjuice de senaste dagarna...

Och när vi hämtat hem Oscar från förskolan blev det riktigt full fart på honom ett tag - saknat brorsan!



Par i bus!

Skönt att det går åt rätt håll...

Och för egen del försöker jag att inte tänka på att mina kurskamrater gjort sin sista skoldag för den här terminen idag. Själv har jag fortfarande åtskilliga timmars plugg kvar innan jag kan ta sommarlov, dock inte i skolan utan med hemstudier... Men, men sjukdom råder man inte över och barnen kommer självklart i första hand!

Får nog bli tidig sänggång ikväll känner jag (läs strax!), bara Patrik kommer in från gräsklippningen - MYCKET gräs är det!

Go'kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0