Åldersnoja?!

 
Var inne på vindsgarderoben häromda'n och "fyndade" en glasburk fylld med "blingbling"...
De silverliknande längst ner i hörnet vill jag minnas var ett par av mammas favoriter, minns tydligt att hon använde dem ofta. Det reella värdet är nog lika med noll för samtliga men lite kul att jag tydligen hade dem kvar, även om det troligen bara är en handfull av den ursprungliga "samlingen"...
 
Dagens tanke är således...
...är det att betrakta som åldersnoja om man helt plötsligt får för sig att börja använda detta tingeltangel igen...?! Har faktiskt haft de svarta på mig idag även om Oscar tyckte jag skulle valt några som var roligare...
 
Asch då, tror inte det då jag faktiskt råkat se att liknande åter igen finns att köpa... Kanske borde istället tanken snurra kring att man börjar bli gammal då dagens nymodigheter finns att plocka fram från sina egna barndomsminnen ;-) ..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0