På återseende!

Sedan någon vecka tillbaka har jag bestämt mig för att ta en brejk från "Fejjan". Jag kallar det just en brejk istället för avsked då det ju tragiskt nog är precis så som det skojades om i Solsidan för ett antal veckor sedan - "Du blir aldrig kvitt Facebook". Sant, kontot kan avaktiveras men inte raderas.
 
Hur som helst skit samma vilket, det stör mig inte nämnvärt. Dock insåg jag nog inte att min omgivning skulle reagera på min bortavaro, därav detta blogginlägg, ifall det eventuellt är någon mer (än de som faktiskt frågat) som ligger sömnlösa och undrar...
Så nej! Jag har INTE blockerat eller plockat bort någon av mina befintliga vänner från vänlistan. Och ja, troligen kommer jag nog att "komma tillbaka". När vet jag dock inte. Just nu behöver jag fokusera mer på andra saker och faktiskt har jag under denna vecka märkt att jorden slutar inte snurra bara för att jag inte vet vad mina vänner gör precis hela tiden... Dock är det ju tråkigt att jag inte heller kan "Gilla!" det jag tycker är bra men det må va hänt!
 
Och de flesta vet ju redan vart jag bor, att jag (som alla andra) varit liten, är gift, har världens sötaste barn, tycker mycket om glass, är fruktansvärt morgontrött, dricker alldeles för mycket kaffe och är ute och jagar kilometer till fots i perioder och just nu händer det inte så mycket nytt och jag lovar skulle jag råka springa ett maraton eller bli gravid igen (ungefär lika stor chans ;-)!) då lär ni få reda på det oavsett om jag återupptagit "fejjandet" eller ej...
 
Dock fortsätter jag blogga och "Instagramma" så helt internetosocial är jag inte...
 
 
Vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Ryman

Skönt att du finns nån stans iaf! Och om jag ska erkänna så är jag mer för bilder än text! Så instagram är en bra grej tycker jag!!

Svar: Visst är det kul med bilder och instagram är toppen! Och skönt att veta att det finns nån som vill veta vad man har för sig ;-) !
Elisabeth Andersson

2012-11-28 @ 11:42:36
Postat av: Jossan

Med undantag för att jag delat Missing Peoples bild på saknade Jimmy, som overkligt nog är min syssling, så har jag också lagt facebook på is. Jag har inte gått så långt att jag tagit bort kontot dock, även om det nog snarare vore sunt rakt igenom än någonting annat.

Svar: Men fy så hemskt! Hoppas verkligen att han kommer till rätta. I det avseendet kan ju faktiskt facebook vara nåt bra, men just nu känner jag att det inte ger så mycket... Kram på Dig Jossan! Hoppas vi ses snart igen!
Elisabeth Andersson

2012-11-28 @ 16:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0