Diddidoddidej...

...idag är Bettan en glad tjej !
 
Borde egentligen var trött på gränsen till medvetslös med tanke på hur lite sömn jag fick inatt (vilket jag inte ens kan skylla barnen för utan bara jag själv som INTE kunde somna...). Tittade på klockan strax före 2 sista gången och vaknade strax före 6 imorse igen. Men faktiskt känner jag mig pigg och har fått massssor uträttat även idag!
 
Och nu har jag hämtat hem mina små solstrålar från dagis...
..hehe, eller solstrålen och åskmolnet ;-)! Hoppas Oscar såg åtminstone något gladare ut på fotona som de tagit på förskolan idag!
 
Fredag är det och snart helg! UNDERBART, särskilt med tanke på hur förra helgen blev... Dock blir det nog inte så mycket med att ligga på soffan och lata sig ikväll heller, har en hel del att styra med inför morgondagen!
 
Saker som ska förberedas och plockas iordning och dessutom har jag varit på Bugano och inhandlat lite pyssel...
...men det får dock vänta tills de små somnat ikväll - så att inte överraskningsmomenten går om intet!
 
 
Men helt utan fredagsmys (även om soffliggarmomentet uteblir för min del...) kan vi ju förstås inte vara...
...hur gott lät inte det ?! Kunde bara inte låta bli! Det tillsammans med en kaffekopp ikväll - hejsanhoppsan! Men först ska det ätas hamburgare, fredagsmat om något :-) !
 
Nej, nu är det dags att sätta fart igen!
 
Ha en mysig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0