Lösenord

Har funderat lite fram och tillbaka och bestämt mig för att lösenordsskydda bloggen ett tag. Troligtvis "låser jag upp" den igen men när vet jag inte. Inte för att jag har några större hemligheter men kanske saker som jag ändå vill ha lite koll på vilka det är som eventuellt läser.
 
 
Ni som känner att ni vill fortsätta läsa och således vill ha ett lösenord (vilket ni mer än gärna får!) kan lämna en kommentar här eller skicka mig ett mejl  [email protected] .
 
Haha, förvänta er inga scoop nu bara - det är inte därför!
 
Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag vill gärna fortsätta att läsa din underbara blogg om ert liv med dina härliga pojkar.

2012-09-21 @ 18:11:43
URL: http://taweret.blogg.se
Postat av: Birgitta

Grannkärringen längs med vägen vill också fortsätta läsa om familjen. Tycker att du skriver så härligt om hur livet kan vara både i nöd och lust!

2012-09-21 @ 18:38:20
Postat av: Lena

fortsätter gärna läsa din blogg då du skriver så fint om din familj och ditt liv där på landet
kommer från årjäng ursprungligen och tycker det är kul att läsa lite om trakten

2012-09-21 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0