Squeezebox + Spotify = SANT!

Just nu är det mycket som inte känns roligt. Saker som står utanför min kontroll och som jag alltså inte kan påverka det allra minsta hur mycket jag än skulle vilja ♥... Således behövs det inte så mycket för att kvalificera sig i "bästakategorin"...
 
Jag älskar min Squeezebox, det enda som jag möjligtvis har tyckt varit negativt är att den stödjer Wimp och inte Spotify då jag tycker Spotify är bättre, tills nu...
 
Inte vet jag när det hände (troligtvis vid senaste uppdateringen) men jag upptäckte det först idag, nu alltså även Spotify i den lilla svarta lådan! *GREAT*
 
Och just nu är det Petra Marklunds nya "Händerna mot himlen" som går varm... Den är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0