Välkommen hem..

...till tvättberg och febertoppar!
 
40 grader toppade 5-åringen inatt, stackars stackars liten... Under dagen har allmäntillståndet sedan varit minst sagt varierande och det känns som om vardagen bokstavligen talat hoppade på oss.
 
Men, men ändå tacksam för att febern kom nu och inte när vi var iväg. Feber+värme+Oscar = Dålig kombo! Nu sover han, fullproppad med febernedsättande och extra medicin och man kan ju alltid hoppas på en lugnare natt inatt än igårnatt.
 
Imorgon blir det förstås VAB och jag känner redan stressen för hur jag ska hinna med det jag måste hinna med gällande skolarbete under veckan. Borde suttit och läst ikväll men krafterna räckte inte till nåt mer än att gräva i ostbågspåsen. Vilken bedrift va ;-)?!
 
Känner mig överlag ganska besviken och ledsen idag faktiskt. Inget nytt men ändå. Ska försöka att fokusera på det som faktiskt ÄR bra och inte tvärtom. Lättare sagt än gjort dock...
Patrik + Bettan + Oscar + Rasmus = SANT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0