Koll på pulsen...



Erkänner mig härmed som löpnörd och tar statistiken/träningen till nästa nivå...

Fick en pulsklocka i julklapp av min man men det är först nu jag kommit igång och testa den och oj, oj, oj - en helt ny värld har plötsligt öppnat sig.

Nu ska jag bli snabbare, mer kropps-/andningmedveten och framförallt - effektivisera timmarna jag tillbringar med joggingskorna på fötterna!

Fortsättning följer, men det är mycket att lära sig för att få fullt utbyte av den.



Dagens krafter har dock inte räckt till varken nåt särskilt snabbt eller långt men faktiskt blir det ju även kilometer av att hämta/lämna på dagis - något jag vanligtvis inte brukar räkna in i "totalen".



Och - bra träning är även fortsättningsvis den träning som blir av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0