Min PT och jag..

..har varit ute på promenad idag.


För med Zingo i hundförarbältet är tempot inte nödvändigtvis högre men absolut mer konstant! Idag testade jag dessutom flexikopplet istället för det jag brukar ha och det funkade faktiskt över förväntan, iallafall första sträckan som jag gick på järnvägen.

För idag kändes det som att det var dags för "Blommavarvet" igen...

Tittade tillbaka i Runkeeperstatistiken och såg att det är ganska exakt 1 år sedan senaste riktiga långpromenaden.


Trodde dock att det skulle bli kortare att gå järnvägen (som jag gjorde idag) vs landsvägen (som jag gjorde senast) första biten men det blev konstigt nog lika långt. Och jag kan konstatera en sak - det är just ganska långt!



När jag kom till Blommakorset och det "bara" var 6 km kvar kändes det som att jag nästan var hemma...

Hur som helst en skön runda, dock något ömma fötter nu och en liten blåsa på vänster fot. Men det var det värt!


Ryggläge i soffan ikväll och imorgon överväger jag att ta en vilodag när det kommer till promenerandet.. ..men vi får se!

Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Jenny Ryman

Över två mil... Fattar inte hur du orkar :) tycker jag har gått långt när jag går till jobbet... 2 km... Tar 20 min... (Uppförsbacke lite).

2013-04-08 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0