Vågar man hoppas...


...på att Rasmus magövergång var av det lindrigare slaget och att vi övriga *peppar, peppar* ska klara oss?!?!?!?

Efter en ordentlig middagsvila på soffan (via dockvavagnen!) blev han mycket piggare och hungrig!


Små portioner flera gånger under eftermidda'n utan "returer". Skönt!

Våran lilla solstråle är tillbaka och har t.o.m ätit kvällsmat. Dock är magen fortfarande lite i obalans så än ska man väl kanske inte ropa hej!


Och ikväll har jag bäddat rent i alla sängar samt skurat golv och toaletter. Inte för att jag egentligen tror att det gör varken från eller till för smittorisken men det känns åtminstone bättre!

Och japp, vovven i sängen är MIN!

*fortsätter hålla tummarna*



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hörru honey, jag tänker ofta på att du klipper och klistrar så fräsigt, gör du det själv eller använder du dig av någon sajt för att scrapbooka? Den sidan jag använde förr(jag gjorde mycket födelsedagskort, samt mina bokomslag där) finns inte kvar längre, och jag har inte hittat någon ny sida att ersätta den med. Alla jag springer över kostar pengar.

Har du något tips?

2013-04-13 @ 12:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0