3:e advent...

...och det med besked!

Men har man adventssljus ska man väl använda dem, både hemma och i granngår'n...

...jo för nog snyltade vi in oss på trefika hos svärpäronen - enligt planen preciiis ;-).

Tack för kaffet och för att ni finns!


Och förutom att fortsätta "källaräventyret" även idag gav jag mig på att koka kola - varför vet jag inte, för 9 gånger av 10 blir det inte riktigt som förväntat. *endofstory*

Fått mycket gjort under helgen även om tiden i vanlig ordning inte riktigt räckt till allt jag tänkt.




Och glöm inte att skicka julkorten imorgon ;-).. ..eller våga vägra julfrimärken och skicka dem när ni har tid/lust - det tänker iallafall jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0