Alla nyanser av GRÅTT

Usch för en dag... Förra månda'n åkte barnen och jag snowracer - idag har det regnat hela dan. Regnat och BLÅST.. ..ett under att vi fått behålla strömmen.

Förresten inte bara vädret som varit sorgligt :-(.

Ikväll har vi iallafall till slut fått papper om julklapparna och jag har varit iväg och postat det som ska postas inför jul...

...ha, ha eller ja - inte julkorten då, de ligger fortfarande på köksbordet och ser ganska anonyma (helt blanka!) ut fortfarande ;-).


Positivt är dock att kolan jag trodde mig misslyckas med igår faktiskt hade skärpt till sig i kylen över natten och blev riktigt bra faktiskt - alltid något!



Nä, nu tar jag med mig huvudvärken och gubben å försöker sova!

Tusen tack för dagishämtning och barnvakt i eftermiddag svärfar - det var värt mycket <3 !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0