Ett hav av tomtar

När jag hämtade hem Rasmus från dagis idag (Oscar och hans hosta har varit hemma) fick jag inte bara med mig 1 tomte (Rasmus) utan två...

...dagens dagisalster! Oscars snögubbe har fått fint sällskap i köksfönstret.

Och just tomtar har vi fått se mycket av idag...


...det traditionsenliga luciafirandet i församlingshemmet har nämligen gått av stapeln idag. "Ääääääntligen!!" om man frågar Rasmus, "aldrig i livet!!" om man frågar Oscar...

Och vill han inte va med (vilket han gjorde klart redan i oktober...)så är det klart att han inte behöver...

...han satt och höll mig sällskap vid fikabordet istället och paket av tomten fick han förstås ändå!


Det tar på krafterna att vara tomte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0