Ingen idé att gråta...

...över spilld mjölk men attans så förbannad jag blir på mig själv över alla onödiga timmar jag lagt på att LETA EFTER SAKER de senaste åren. "Bettans säkra ställen" som liksom har utökats undan för undan...
 
Har ägnat i princip HELA dagen åt källaren och konstaterat att det är MYCKET grejjer där nere. Och mina "fyndpåsar" och "fyndlådor" är lika spännande att öppna varje gång då innehållet i dem brukar vara minst sagt blandat.
 
Funderar särskilt kring den här samlingen med nappar till nappflaskor jag hittade. Varför har jag sparat dem?! För det första blir det inga fler barn här och för det andra så skulle jag knappast använda dessa gamla gummibitar isåfall utan köpa nya... Hmm, knepigt.
Hur som helst går projektet framåt och fortsättningen följer imorgon...
 
Och medan mamman städat, har pappan varit i skogen och våra små gulliganer har knappast klagat över att det blev en ganska slapp och kravlös dag för dem......pyjamas ända fram till lunch liksom!
Dags att knyta sig så man orkar att snika till sig lite adventsfika hos svärpäronen imorgon ;-).. *väntar spänt på en inbjudan*
 
Och tänka sig, påhälsning vid barnens hus även imorgonbitti...
Night, night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0