Olika personer...

...drivs av olika passioner !

Efter en lååååång startsträcka ikväll tog jag mig till slut ut på en runda. Inte långt och inte fort men jag kom ut trots snålblåst och regn och det räcker för "en klapp på axeln" idag iallafall. Och på vägen hem hämtade jag posten där det låg en tidning och väntade på min man. Alla nöjda - fredagsmys i stugan ;-).

Annars har dagen gått i barnens tecken...


Nästintill utslitna fingertoppar av legobygge och ruggigt trött på julmat men nu är julklappslegot ihopbyggt och resterna från julbordet uppätna !


Och även om vi kanske har olika passioner på en del plan delar vi ändå något lika...

...våra små älsklingar !

Over and out !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0