Stämplar ut...

...för nu är jag helt slut!

Vaknade tidigt, faktiskt först av alla (ovanligt!!!) och efter 1 mil på motionscykeln, kaffe, dusch och frukost har jag sedan spenderat några timmar i Töcksfors.

Ingen direkt trängsel om man säger så...

Handlade mat till kommande födelsedags- och nyårsfirande, en julklapp till mig själv(:-) !) och en present eller två till morgondagens födelsedagsbarn.

Och sedan hem, plocka upp, slå in paket och sätta fart med kökstjänsten...



Nu tänker jag inte göra ett smack mer ikväll - trött!




Over and out från Fru Duracell !








Kommentarer
Postat av: Lena

O smörgåstårta som är såå gott, kan man få receptet

Svar: Nja, nåt recept har jag inte utan höftar åt alla håll. Hemligheten är att inte snåla med utan fyllningen och alltid göra själva tårtan dan innan så den hinner "gotta till sig" och bli riktigt saftig innan man dekorerar den :-) !
Elisabeth Andersson

2013-12-31 @ 09:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0