astrid & agnes

Fick ett ursnyggt armband av min kära make när jag fyllde år förra veckan...
I love it! Han har bra smak min man. ♥ (Han har ju valt mig ;-) ...)
 
Firade min dag med uppvaktning och skönsång av mina killar på sängkanten, strålande solsken, personbästa på 5 km, blommor och paket från både make, svärföräldrar och vännerna i huvudsta'n, middag som min älskling fixade till och massor av omtanke. Man skulle ju nästan kunna tro att jag fyllde jämnt. (Vilket vi också kom fram till att jag gjorde, 34 går ju faktiskt att dela på två ;-) ...)
Jag är lyckligt lottad som har en sån fin familj inkl. svärföräldar som pysslar och fixar så för mig när jag fyller år, för att inte förglömma mina vänner som tänkte på mig under dagen på ett eller annat sätt! Tack, det betyder mycket ♥ !
 
Nu är det bara att ladda om, om 51 veckor är det dags igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0