Årsdag som årsdag?!

Idag är det hursomhelst 15 januari och således 2 hela år sedan DEN där dagen...
 
Ett ögoblicks verk och skidstavarna utbyttes mot 6 veckor i gips. Yiiipppie! Och inte helt eneklt med tanke på att Rasmus inte ens fyllt 1...
 
Men, men det som inte dödar härdar brukar man ju säga...
 
 
Jag blev sjukskriven med massor av Citodon och pappa P fick ta föräldraledigt och dessutom hade vi otroligt mycket hjälp av svärmor och svärfar ♥. Det var några jobbiga (och smärtsamma!) veckor men det gick!
 
Det positiva i allt elände var all tid vi fick tillsamman! Det blev ooootroligt tomt hemma om dagarna när Patrik började jobba igen...
 
Vore det inte för att det vankas tårtkalas med anledning av en annan årsdag senare i veckan så skulle vi nästan haft det idag...
...med tanke på att jag klarade mig helskinnad hem från dagens hala promenadäventyr... Dock med gympadojjor istället för pjäxor! Grattis till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0