Att maximera dygnets timmar

Jo, men det blev kväll ikväll också...


Nästan så att barnen verkade uppskatta lite vardag som omväxling och har lekt extra snällt med varandra hela förmiddagen medan jag farit runt med dammsugare och skurtrasa i högsta hugg.

Efter lunch var det dags för simskolans 2:a vecka och då svärfar var snäll och eskorterade Oscisen dit fortsatte Rasmus och jag med städprojektet här hemma.

Bl.a fick badrummet på övervåningen sig en ordentlig genomkörare och det ville Rasmus mer än gärna hjälpa till med. Skönt när det är klart meeen aj vad min handled INTE gillar såna här dagar...

När Patrik kom hem åkte vi faktiskt till Ommen och tog ett kvällsdopp och nu är vattnet verkligen fantastiskt! Svensk sommar från sin bästa sida!

Borde kanske egentligen nattat ner mig själv med barnen men istället rastade jag löpdojjorna en sväng...

Men NU ska jag iallafall överväga att försöka sova...

Over and out !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0